Forum

 
Temat: Wyciek z obu piersi
 
 
 
Default Avatar

30/05/2008, 18:23
Wyciek z obu piersi
Witam serdecznie:) Mam dla was pytanie. Mam 28 lat o od jakiegoś czasu biore antydepresanty ostatnio przytyłam i urosły mi piersi i do żartrów mól luby powiedział żebym sparwdziła czy nie leci mi nleko...jak ścisnelam piers to pojawiły się na niej kropelki jakiegoś przeźroczystego płynu na obu...zrobiłam test ciążowy ale pokazał że nie jestem w ciąży. Mam różne informacje...że to spoaowdowane jakimiś zmianami hormonalnymi albo może objaw nowotworu piersi tyle że wycieki mam z obu ale poodbno to nic nie szkodzi. MOja mama w zeszłym roku miała amputwoaną pierś jest po 60 miała złośliwego guza i jest włąśnie po badaniach i wszystko jest wporządku. MOże jestem przewrażliwiona ale chciałabym aby któraś z Pań może podzeliła się jakimiś wiadomościami zwiazanymi z tym problemem. We wtorek idę do lekarza ale bardzo się boję chociaż z drugiej strony patrząc na mamę wiem że to ciężka choroba ale wszystko jest do przejścia tylko trzeba być poztywnie nastawionym u mojej mamusi jak narazie to skutkuje:)POzdrawiam i będe wdzięczna za odpowiedź:)
 
 
 
  • 30/05/2008, 18:23
    Redakcja
    Wyciek z obu piersi (Odp: 3)
    Witam serdecznie:) Mam dla was pytanie. Mam 28 lat o od jakiegoś czasu biore antydepresanty ostatnio przytyłam i ... »
  • 31/05/2008, 08:41
    Redakcja
    Wyciek z obu piersi (Odp: 2)
    Spokojnie, oczywiście trzeba iść do lekarza ale to wygląda na niegroźne zmiany hormonalne i na pewno da się wyprostować.
  • 31/05/2008, 10:53
    Redakcja
    Dziekuję za zainteresowanie (Odp: 1)
    Czytałam ulotkę moich lekó i jest tam napisane że jest możliwy właśnie taki skutek uboczny ale mimo ... »
  • 31/05/2008, 11:51
    Redakcja
    Właśnie tak
    A na wizytę zabierz ze sobą tę ulotkę, lekarz od piersi niekoniecznie musi znać się na ubocznych skutkach antydepresantów:-).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Login
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jak zostac przedsiebiorca
PoradyVideo
VideoPorady