Wiadomości

Wiadomosci na stronie: 10 | 25 | 50
Ilość pozycji na liście: 239

08/05/2009
Pokarmy sojowe –

Pokarmy sojowe – złoty środek czy placebo?

W wielu krajach po opublikowaniu danych dotyczących wzrostu ryzyka raka piersi u kobiet przyjmujących hormonalną terapię zastępczą więcej »
25/04/2009
Orzechy włoskie

Orzechy włoskie chronią przed rakiem piersi

Orzechy włoskie dostarczają organizmowi kwasów omega-3, antyoksydantów oraz fitosteroli - związków, które zmniejszają ryzyko raka piersi - więcej »
23/04/2009
Konferencja

Konferencja "Diagnozowanie i leczenie raka piersi” w Falentach

Choć jakość leczenia raka piersi w Polsce uległa znacznej poprawie w dalszym ciągu jest bardzo wiele do zrobienia, mówili lekarze onkolodzy na więcej »
21/04/2009
Ciąża a rak piersi

Ciąża a rak piersi

Kobiety, u których rozpoznano raka piersi w ciąży lub niedługo po urodzeniu dziecka przechodzą chorobę podobnie i mają takie same rokowania więcej »
07/04/2009
Tłuszcze rybie

Tłuszcze rybie mogą pomóc w walce z rakiem

Kwas tłuszczowy z grupy omega-3, obecny w tłustych rybach morskich, hamuje wzrost guzów nowotworowych u myszy i zwiększa skuteczność więcej »
01/04/2009

Jak określić granice opłacalności w terapiach onkologicznych

Większość leków jest mniej efektywna i bardziej toksyczna niż to wynika z badań prowadzonych w III fazie prób klinicznych. Dlatego w onkologii więcej »
25/03/2009

Europa wygrywa z rakiem

Z badania EUROCARE 4, obejmującego 23 kraje naszego kontynentu, wynika, że rośnie liczba pacjentów, którym udało się pokonać raka. Najgorsze więcej »
21/03/2009
Wizyta Dr.

Wizyta Dr. Servan-Schreibera w Warszawie

W dniach 19 i 20 marca 2009 odbyły sie dwa niezwykle ciekawe spotkania z Dr. Davidem Servan-Schreiberem, lekarzem i autorem książki "Antyrak. więcej »
16/03/2009
Duńczycy płacą

Duńczycy płacą odszkodowania za nowotwory "nocnej zmiany"

Dania, jako pierwszy kraj na świecie, zaczęła płacić odszkodowania kobietom, które - na skutek długotrwałej pracy na nocnej zmianie - więcej »
16/03/2009
Kolejny dowód na

Kolejny dowód na wyższość sałatki nad mięsem

- Najnowsze badania wykazały, że wegetarianie chorują na raka rzadziej niż osoby spożywające mięso - informuje American Journal of Clinical więcej »
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Login
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PoradyVideo
VideoPorady