Różowa Wstążka, czyli październikowa Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi
Przez ponad dwadzieścia lat trwania Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi udało się przeprowadzić aż 152 projekty badawcze związane z rakiem piersi. Opracowano również szczepionkę, którą można podawać osobom na wczesnym etapie raka piersi. I co najważniejsze - oswojono nas ze świadomością, jak ogromny jest problem zachorowalności na ten nowotwór na całym świecie. Dotyczy on milionów kobiet, ich matek, babć i córek.
A fakt, że kupując przyjemny drobiazg: kosmetyk, torebkę czy bransoletkę możemy Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi wesprzeć - jest budujący. Dziś pomagamy my, być może jutro ktoś pomoże nam.
W tym roku Estēe Lauder przeznacza 20 procent ceny limitowanych produktów (głównie kosmetycznych) z różową wstążką firma Estēe Lauder (Poland) na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
http://natemat.pl/119805,rozowa-wstazka-czyli-pazdziernikowa-kampania-na-rzecz-walki-z-rakiem-piersi
Komentarze
powrót


