Kampania plakatowa w San Francisco
W rejonie San Francisco (Kalifornia, USA) pojawiły się szokujące plakaty z fotografiami kobiet, prezentujących blizny po mastektomii. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na niebezpieczeństwo raka piersi, potrzebę regularnej samokontroli i badań diagnostycznych.
W świadomości społeczeństwa piersi kojarzone są z pięknem i kobiecością, prowadząc często do lęku kobiet przed wczesnym sygnalizowaniem symptomów choroby w obawie przed utratą w oczach otoczenia tego atrybutu kobiecości.
Przedstawione fotografie pokazują, że kobiety po mastektomii pozostają atrakcyjne, zaś w interesie samych kobiet, rodzin i osób bliskich jest uświadmomienie kobietom tego faktu, aby nie obawiały się wizyty u lekarza natychmiast, kiedy pojawią się niepokojące lub budzące wątpliwość sygnały.
Kampania zorganizowana została przez Fundację Walki z Rakiem Piersi w San Francisco we współpracy z jedną z agencji reklamowych.
tagi: kampania plakatowa
Komentarze
powrót

Login

