Kampania „Zdrowo jest Wiedzieć” dla Centrum Onkologii
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na skalę problemu i zachęcenie kobiet do skorzystania z darmowego badania w ramach programów prowadzonych na terenie całej Polski.
Kampania rozpoczęła się 5 października w regionalnych, ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych, na lotnisku, Oddziałach Centrum Onkologii i w internecie.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada McCANN Worldgroup
Partnerami akcji są: Dynamo, Delapost, Rytmika, Jerzy Stuhr
Spot wyreżyserował: Marek Dawid
Funkcja koordynatora Populacyjnych Programów: wczesnego wykrywania raka piersi oraz profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy na poziomie centralnym została powierzona przez Ministerstwo Zdrowia Centralnemu Ośrodkowi Koordynującemu, działającemu w strukturze Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie (zwany COK).
Źródło i więcej informacji: strona www Centrum Onkologii i Ministerstwa Zdrowia: http://www.profilaktykaraka.coi.waw.pl/
http://nowymarketing.pl/a/7160,mccann-worldgroup-realizuje-kampanie-dla-centrum-onkologii?h=23c97e
Komentarze
powrót


