Forum

 
Temat: objawy niepożądane...
 
 
 
Default Avatar

14/07/2006, 15:55
arimidex
dzięki za odpowiedź. już minęło. to jednak było jakieś uczulenie i łyknęłam wapno. na twarzy o dziwo mam piękną cerę, przynajmniej na razie, chyba nawet ładniejszą niż kiedyś. w zasadzie żadnych już objawów ubocznych poza koszmarnymi falami gorąca i to z pewnością nie wynik upału. mam nadzieję, że włosy będą rosły dobrze. pozdrawiam
 
 
 
  • 01/07/2006, 22:14
    Redakcja
    objawy niepożądane... (Odp: 7)
    czy w trakcie zażywania arimidex miałyście jakieś objawy niepożądane (w szczególności wysypka)?? pozdrawiam
  • 02/07/2006, 14:52
    Redakcja
    re (Odp: 3)
    Najczęstszym objawem jest zatrzymanie wody w organiźmie, a przez to zwiększona masa ciała. Żadnej wysypki ... »
  • 02/07/2006, 22:29
    Redakcja
    do gosi (Odp: 2)
    gosia, a jak długo bierzesz arimidex? zmartwiłaś mnie tymi włosami... jak znaczny ubytek, tak znaczny, że to widać???
  • 03/07/2006, 19:24
    Redakcja
    re (Odp: 1)
    Arimidex biorę dopiero drugi rok ale wcześniej brałam przez 2 lata tamoxifen. Po chemii włosy ładnie ... »
  • 03/07/2006, 23:12
    Redakcja
    arimidex
    wiesz, wydaje mi się, że jednak większości wypadają włosy po tym paskudztwie... niestety. tak czy ... »
  • 09/07/2006, 17:50
    Redakcja
    wysypka (Odp: 1)
    mam też wysypkę na buzi! ropne krosty z czerwonymi plamami!Czasami wygladam jak upiór. A biorę arimidex od 4 ... »
  • 14/07/2006, 15:55
    Redakcja
    arimidex
    dzięki za odpowiedź. już minęło. to jednak było jakieś uczulenie i łyknęłam wapno. ... »
  • 05/08/2006, 15:08
    Redakcja
    Arimidex
    Bole stawow
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Login
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jak zostac przedsiebiorca
PoradyVideo
VideoPorady